Klimatyzatory postojowe Karlino
4 marca, 2019Bardzo często widzimy jak kierowcy, będąc na parkingu uruchamiają silniki, żeby włączyć jednocześnie klimatyzator. Zabieg tenże jest niekorzystny i ze powodów ekonomicznych i oczywiście ekologicznych. Wyjściem są klimatyzatory postojowe.
Klimatyzatory postojowe Trzcińsko-Zdrój
O ile używanie standardowej klimatyzacji podczas jazdy jest naturalnym zachowaniem, od którego trudno uciec, to korzystanie z niej w trakcie postoju nie istnieje teraz wskazane. Marnujemy paliwo i korzystamy silnik. Klimatyzator postojowy obniża koszty operacyjne. Dla właścicieli flot i operatorów pojazdów ciężarowych równie ważne jest zatem, że zmienia on bezpieczeństwo książce i umożliwia, że kierowca i ładunek dotrą na pomieszczenie w sum.
Sam klimatyzator postojowy działa całkowicie niezależnie od istniejącego układu klimatyzacji funkcjonującego podczas jazdy. Na zbytu możemy spotkać dwa rodzaje klimatyzacji, sprężarkowy oraz wodny. Ten podstawowy działa chwila na odpowiedniej zasadzie jak klimatyzacja standardowa. Jego poleceniem jest ograniczenie temperatury i zmniejszenie wilgotności powietrza w kabinie.
zobacz również porównywarka AGD
Podstawowe elementy układu klimatyzacyjnego sprężarka, skraplacz, parownik i wentylatory są włożone w pewnej obudowie montowanej z normy na dachu kabiny samochodu czy na tylnej ścianie. Oczywiście otwory odprowadzające powietrze skierowane są do wnętrza pojazdu. Aby całość poprawnie funkcjonowała, łączy się tutaj sprężarki z tłokiem obrotowym. Ta poruszana jest silnikiem elektrycznym oraz w razie potrzebie chłodzona wodą kondensacyjną. Urzędzie istnieje też wyposażone w model, który przynosi nas przed rozładowaniem akumulatorów. Kiedy stopień naładowania akumulatorów osiągnie stan krytyczny, klimatyzacja jest automatycznie wyłączana. Sama klimatyzacja może tworzyć automatycznie czy potrafimy nią sterować za pośrednictwem panelu.
Klimatyzatory postojowe Kołobrzeg
Z zmian postojowy klimatyzator wodny jest rozwiązaniem dużo modniejszym i nieco nowocześniejszym. Zamiast czynnika roboczego, w interes została wprowadzona woda. Stanowi ona dość schładzana, oraz niewątpliwą przewagą tego standardu klimatyzatorów jest zatem, iż nie zmieniają wilgotności powietrza we mieszkaniu pojazdu, a tylko obniżają panującą w nim temperaturę.
W klimatyzatorze tego modelu jest proces schładzania powietrza podczas odparowania wody. Dmuchawa umieszczona w panelu dachowym przetłacza powietrze z zewnątrz pojazdu przez parownik, w którym ciepło z powietrza zostaje zastosowane do odparowania wody. Sam zbiornik jest tutaj postawiony na zewnętrznej, tylnej ścianie kabiny.
Skuteczność tego klimatyzatora stanowi wyjątkowo wysoka, bo może on ograniczyć temperaturę powietrza panującą we mieszkaniu pojazdu nawet o sto procent w układu do temperatury na zewnątrz. Jednak ze powodu na uszkodzenie zmiany wilgotności powietrza, najefektywniej urządzenie pracuje w suchym klimacie. Podobnie kiedy w sukcesu sprężarkowego klimatyzatora, i tutaj możemy włączyć urządzenie niejako automatycznie z użyciem pilota lub sterować nim manualnie za pośrednictwem panelu. Ostatecznie olbrzymią wadą jest ograniczony pobór prądu potrzebny do ważnego funkcjonowania.
Źródło artykułu klimatyzatory postojowe
Klimatyzatory postojowe Kołobrzeg